Doğum yapalı 4 gün oldu ve göğüs ucu yarasından ağlıyorum resmen emdikçe canımdan can gidiyor sezaryen acımı unuttum resmen ne yapmam lazım silikon uç aldım çok etkisini göremedim krem sürüp silikon ucu takıyorum nemli kalsın diye. Göğüs kalkanı falanda yaramıyo