Mry2020 bence laakasi yok cinsiyetle çünkü ben ilk ikizlerwle hamileyken ne kusma oldu ne bulantı ne baş dönmesi sadece konserve ton balığının kokusu tiksindirdi ikinci gebeligimde de 8 haftalıkken düşük yaptık düşük olana kadar da bir şikayetim olmadı şimdi yine hamileyim 7 haftalık ve yine şikayetim yok şuana kadar bence genetik