-Arzu-76 Hamileymisim gibi göbeğim var. 1 ay oldu doğum yapalı. Spor için 3-6 ay arası beklemem gerekiyor Bu göbekten kurtulan oldu mu ? 😭😭😭
gamzosgamzos -Arzu-76 spor ile gidiyor merak etmeyin iki sezaryen doğum yaptım spor ile toparlandı göbeğim
Hamide_00 -Arzu-76 ben spor yapmadan korseyle kurtuldum canım eve gelir gelmez kullanmaya başlamıştım hiç sarkmam olmadı kilo verdikçe de düzelmişti
Mutluluukkk_ Of 4 gün oldu benim. Yataktan kalkarken böyle kötü bi his yaşıyorum sanki karnımdakş herşey sıkışıyor gibi acıda oluyor sizdede varmı öyle birde ne zaman geçecek bu acılar ağrılar , duşa ne zaman girebildiniz
Beyza_12 Mutluluukkk_ 1 gece hastanede yattım ertesi gün eve çıktığımda doktorum gidince duşunu al dedi ama ayakta olmaz demişti. su geçirmez bant vardı zaten dikislerimde banyoya normal sandalye koyup annem yikamisti 😂
-Arzu-76 Mutluluukkk_ vardı tabi gulemiyordum hapşırmak öksürmek imkansızdi ama geçti hepsi ağrım var hala o da zamanla geçer inşallah duşa 2. Gün girebilirsin dedi doktorum ama bebeğim için hastanede kaldık sarılık vardı 4. Gün duş aldım eğer hastanede kalmasaydim 2. Alırdım beklemezdim ayakta duş almak gerekiyormuş su alıp gitsin diye hala ayakta duş alıyorum belki yeterli süre geçmiştir ama bir süre sonra oturarak yıkanicam
Mutluluukkk_ -Arzu-76 benim doktorum 4 5 gğn sonra al dedi yarın alacağım artık dediği gibi olsun diye ama çok bunaldım giremediğim için ağrılarım zaten çok fazla