Tutaste_ kindacute biberon hiç vermedim bi anda boyle oldu bşye oldu bilmiyorum bi memede yapuyo bide özellikle valla sasırdım ya
Mry2020 Tutaste_ 4 yıl kadar geçti üzerinden inan net hatırlamıyorum ama sabredebilmişim demek ki fazla uzun sürmedi öyle düşünelim
Gamzeli_03 Tutaste_ bebek süt tadını alınca memeyi bırakıyor dedin ya acaba bir sıkıntı mı var tadın da ona dedim aç ken ver sürekli bir süre sonra alışacak
Mrvsmt2502 Tutaste_ kuzum benim yapma akılına bırak dünyanın sonu değil ki. Ayrıca beben senin stresinide hissedip huzursuz olabilir
Tutaste_ Mrvsmt2502 evet yedı sene sonu nra oldu benım cocugum hep rüyaşarımda bebek emzirirken uyanıyordum oyuzden bendeki bu sıkıntı 😔