Senamstf bende 5+1 de gittim sadece kese gözüktü çok ufaktı çünkü kesem 4.4 mmdi. Bana 10 gün sonra gel hem bebeği hem kalbi görüp duyalım dedi doktorum bu 10 gün varya nasıl geçiyor anlatamam😂 ben de çok heyecanlı endişeliyim. Belki benim yine gözükmeyecek 7-8 e sarkacak ama bakalım inşallah sarkmaz. Bence güzel düşün normal 8-9. Haftalarda görenler var çok normal bir süreç herkesin gebeliği farklı 5+6 dasın henüz çok yeni çok küçük benim gibi. Ben daha yeni 6+2 oldum salı günü gidicem