Merhabalar. İki aylık hamileyim üç hafta önce çok köyü kanama başladı ilaç başladık, geçen hafta Salıdan beri pıhtılı kanama gelmeye başladı. Doktorlar bebeğin ve kesenin yanında bir şey yok dediler, kan değerlerinde de bir şey yok dediler. Bu durumu yaşayan var mı normal mi? Şimdiden teşekkür ederim