Sol tarafınıza yatmak bebek açısından sağlıklı diye biliyorum çünkü bebeğe iletilen kan miktarıyla alakalı bir şeydi sanırım kalbimiz solda olduğu için daha çok kan pompalıyordu yanlış hatırlamıyorsam tam bilemedim yalan olmasın, soluma yattığımda kalbimin daha hızlı attığını hissetmişimdir hep, bundan dolayı olabilir bir de kiloyla alakalı da bir durum olabilir belki, doktorunuza danışmanızda fayda var