Eltim 27 gün önce doğum yaptı. Bir hafta kanama gördü snra kesildi kanaması. Şimdi bu ilaçla korunmak istiyor ama adet olması gerekiyormu. Diğer doğumlarında 1 sene snra adet olmuştu çünkü. Şimdi riske atmak istemiyor. Bu hap doğumdan snra ne zmn başlanır. Adet olması şartmı başlaması için. Kullananlar bilgilendirebilirmi