Bussenz 37+3, 2 haftadır 2 cm açılma, ilerleme yok, sancı düzensiz… normal doğum olacak umudum azalıyor her geçen gün, sezeryan nedense istemiyorum sonrasında zorlanacağımı düşünüyorum
Tubaagb Bussenz Yürüyüş yapın, merdiven inin çıkın, bol bol Hurma yiyin, kaldırımlara çıkın inin belki faydası olur.
Tubaagb Bussenz Ben sanırım son 10 gün sürekli devam ettim. Doğuma gittiğimde 4 cm Di 1 saat kendi sancımı çektim 8 cm açıklık olmuştu. Normal doğum yapamadım ama :))
Bussenz Tubaagb yaa öyle olması insanı üzer tabi hayırlısı olsun her zaman da, bir hafta sürekli deneyeyim bakalım ben de belki normal doğum için faydalı olur