Geçen gün doktora gittiğimde 1 cm açıklık var rahim yumuşamış demişti bugün de evi falan temizledim açık pembe çok az bi leke geldi aradım bugün nöbetçide kendisi kanamanı takip et adet kanı gibi olursa gelebilirsin dedi belim ve bacaklarım Okadar ağırıyor ki adım atmakta güçlük çekiyorum acaba çok yoruldum diye mi bu şekilde oldu başına gelen var mı acaba doğuruyor muyum 🤕