Kahvedelisi Suyun içine koyup içiyorum 5 cm kistim var acaba onu içtiğim de çocuk olur mu korunmasız ilişki yaşıyorum
Fatma08_ Kahvedelisi merhaba 9 ay geçmiş sorunuzun üzerinden ama bu takviye hakkında bir bilgi göremedim siz kullandınız galiba banada dün alanında çok iyi olan bir doktor tavsiye etti bu ilacı kist myom falan yok bende siz bu ilaç üzerine mi hamile kaldınız kaldınız acaba
Sevgilimmmmmmm Folik asit. Yumurtaları güçlendiriyor gebelik olursa tutunmasını sağlıyor. Ben kullandım bir etkisini görmedim aksine adetim 3 ay gecikti ama bir defa daha adet oldum sonra hamile olduğumu öğrendim. Çikolata kistim vardı
Fatma08_ Kahvedelisi bende gebelik için kullanacağım aldım da bilemiyorum ama umarım etkisini görebilirim
Kahvedelisi İnşallah canım ama ben ovulasyon testi yaptım hamile kaldım ilk aydan sende dene bi canım