Ceren1996 Bugün tam 14 haftaliyiz. Cinsiyetiniz belli oldu mu. Benim 12 haftada kıza benzetti. 16 haftada randevum var o zaman net belli olur dedi doktorum
Mftt Ceren1996 evet canım cuma günü öğrendim kızım olacak tam 14 haftada ❤ bide canım sabah uyanınca sulu sarı akıntın oluyor mu aynı haftadayız ya sorayım dedim
Angel19 Ceren1996 tam 14 haftalığım canım bende . 13 haftalık çok net kız dedi bir gün sonra gittim erkek dedi .yarın başka doktora randevum var kesin öğrenirim inşallah. 5 yaşında bir oğlum var birde 🥰
Zehraax Ceren1996 bende şuan 13.haftadayım,12. Haftada gittim doktora şimdi erken ama 2 hafta sonra istersen gel tekrar cinsiyete bakalım dedi. Ama normal muayene tarihim 16. Hafta bende erkenden gitmicem 16 da gideceğim biraz daha net olsun diye
49411995 Ceren1996 ](https://) Bizde bugün 14+1 olduk yarın randevum var devlete gidiyorum inşallah söyler şu aralar aşırı merak ediyorum 3.5 yaşında oğlum Çin takvimine çok inanmasam da kime sorsam doğru çıkmış 🤷♀️sağlıklı bebişkerimiz olsun inşallah
Merve__26 @Ceren1996 en son perşembe günü gittim doktorum hiç bişi demedi. Ultrason kalitesinden değişiyor sanırım
Ceren1996 Angel19 Allah bağışlasın cnm inşallah ogrenirsiniz. Benim doktorum kıza benzetti sadce net konuşmadı 16. Haftada net belli olur dedi
Hamide_00 Ceren1996 11.haftamda erkeğe benzetti doktorum haftaya kontrolüm var bakalım ne diyecek değişeceğini sanmıyorum
Nlykpnk Mege433 çok fazla mide bulantısı yaşadım şimdi biraz daha var ama azaldı çok şükür, tatlı, çay, kahveden nefret eder hale geldim