Rojin__321 Kızlar saçım yandığı için çeneden kestim ve bana hiç yakışmıyor evde doğal yöntemlerle ne yapabilirim veya uygun fiyatlk olanlardan önerebilir misiniz ama çok çabuk uzaması gerekiyor
Asilzedemom Rojin__321 sheon muydu shehon muydu neydi adı ayda 5 cm uzatıyor diye duydum denemedim ama arkadaşlarim kullandı parlak ti ama uzama konusu pek belli değildi
Girlmama Rojin__321 revox at kuyruğu özlü şampuan alıyorsunuz e vitaminli olandan normal kullandığınız şampuanın içine de çam terebentin yağından 15 20 damla koyuyorsun her banyoda önce 2 defa normal şampuanla yıkıyorsun 3. de revoxla ben yıllardır bu şekilde uzatıyorum
Rojin__321 Polyana12 ya bende biberiye suyunu çok duydum ama herkez bir çeşit yapıyor hangisine ayak uyduracagimi bilemedim bide size sorayım dedim
Rojin__321 Polyana12 teşekkür ederim yinede bugün aldimda bazıları kaynatiyor bazıları demliyor bazilarinda saç uzatırken bazılarında aşırı dökülme yapıyor anlamadım hangisine guvenecegimi
Rojin__321 Asilzedemom yani çok uzatmadi mi benim saçım uzuyor ve cikanlarda parlak ama acilen daha çabuk uzamasi gerekiyor çünkü bu saç şekli bana hiç yakışmıyor
Asilzedemom Rojin__321 ya saçı zaten uzundu ben o yüzden fark görmedim kalçasına kadardı arkadaşım saçı kestirdi kullandı yine aynı yerde kesim biraz fazla ise uzamış dedim ama ucundan alındıysa fark yok dedim hatta bir ay sonra tam belli olucak
Asilzedemom Bide eltimde hemot gibi bir şampuan kuallandi çok boyuyordu saçını başka bilmiyorum sahsen
Rojin__321 Yazmelegi_ bende Pantene ve elsevin saç bakım kremi var duştan sonra sürüyorum ama yeterli gelmiyor gibi hissediyorum
Girlmama Rojin__321 evet gördüm sadece ben değil annem de kullanıyor ve saçı çok kısa baya baya uzamış onunda saçı
Asilzedemom Rojin__321 rica ederim ama biraz yağlı bırak ve hergun sıkı balık sırtı ör bak oda güzel uzatıyor
Rojin__321 Asilzedemom ya saçım uzunken zaten yağlı bırakıyordum iyi geldiğini bildiğim için ama şimdi kısa kestiğim için yaglanip çok kabarıyor bende kabarsin istemediğim için 2 günde bir yıkıyorum balık sırtı olmazki aşkım düzgün toplanmiyor bile yarısı dışarda kalıyor toplayinca
Asilzedemom Rojin__321 instegramda böyle fenomen olan eczacıların paylaşımına falan bak amanonalr daha iyi bilir iceriginin