Karuz Kızlar merhaba 👋 16 gün oldu doğum yapalım ve dikiş yerlerimde ara ara şişmeler oluyor morarma ve akıntı yok. Böyle olupta geçen var mı???
Candyboy Benimde üç kısmı açılmış gibi olmustu sismisti galiba ama iyilesti kendisi pansuman yaptıkça
staRmama Karuz kaç kere acile gittiğimi bilirim şişti bu diye 😂 sanki altında kalem var gibi değil mi?
AnnePankek Hyrodoidkrem vermişti benim doktorum baya ise yaramıştı eğer ultrasonla baktirdiysan her hangi bir sorun yoksa içini ferah tut kaç kat kesiliyor normal olarak böyle hafif şişme ve yanmalar normal.