Kızlar bu benim 2.sezaryen ve kızım 2 kg doğdu. Zayıf doğdu yani. Hastanedeyiz 4 gün olacak. Kızımı saat başı emzirmeye çalışıyorum ama memede 2 dk anca duruyor. Emip uyuyor. Sarı olmaya başladı. Ne yapsam olmuyor. Asla ama asla gözleri açmıyor. Ayakları sıktım,ayakları ıslak mendille sildim sonra gıdıklama vs hepsini yaptım. Hastane havasından mı yoksa başka bir şey mi anlamadım. Kızımı nasıl uzun uzun emzirebilirim nolur bilen varsa söylesin