Esraa00 -Anneoluyorum- bende o yüzden yaptırmadım aşırı evhamli biri olup çıktım şu hamilelikte Geçen ense kalınlığı sordum yaptırmadım diye 2.1 deyince günlerce uyuyamadım Rabbım sağlıklı evlatlar versin Allaha bıraktım bakalım nolacak
seymabykn -Anneoluyorum- İlk hamileliğimde yaptırmamıştım, şimdi de yaptırmayı düşünmüyorum detaylı ultrason yaptırmıştım.