1gokces kızlar 7+2 yim doktor dün prillam yazdı gece yatmadan iki tane al diye dün gece içtim tamam bulantım yok harika ama sadece uyuyorum sanki bir paket uyku ilacı içmişim gibi kafamı kaldıramıyorum sizinde böyle oldu mı
Diloo54 1gokces uyku yapıyor canım evet gece yatmadan önce al gündüz içersen sersem olursun ben 37. Haftaya kadar içtim daha yeni bıraktım yatmadan bir tane içtim hep o bana fayda etti bünye alışınca uyku çok yapmaz ama ilk zaman baya uyku yapıyor
1gokces Diloo54 demekki o yüzden böyle oldum dün gece de uyumadan önce almıştım canım ama saat epey geçti gece 2 gibiydi bugün inan öğlen 12 de kalktım 3 te tekrar yattım uyumuşum hala uyukluyorum
Diloo54 1gokces evet yatarken iç canım direk yat 🙈 zaten bunye alısınca bu kadar olmuyor merak etme miden bulanmasında gerisi önemli değil