Kavun işlemin yoğunluğuna göre değişiyor sanırım. Bendeki perde çok ufakmış, yapışıklık önleyici bir şey yapılmamış. İnşallah öyle bir durum yaşanmaz. Ben kanama şikayetim için muayene oldum, enfeksiyon dedi doktor. Antibiyotik fitil verdi.
İşlemden 6 hafta sonra kontrol denmişti ama bu tarz durumlarda gidip görünmek daha iyi.
Çok geçmiş olsun.