Bahar77777 Kızlar bugün hiç hissetmedim bebeğimi ya nerdeyse sabaha karşı sadece 7 gibi uykumdan uyanır gibi olmuştum tamda o esnada 2 defa hissetim başkada yok normalmi
Ebru_ebru Bahar77777 şekerli bir şeyler yediniz mi kahve içip bir kontrol edin. Doktorum korkacak bir şey yok bebekler uyuyabiliyor yada sürekli ayakta olduğumuz da hissetmeyebiliriz.
AnayimBenAna_ Bahar77777 canım Türk kahvesi ile çikolata ye bide sırt üstü uzan genelde sırt üstü uzanınca rahatsız oluyorlar kıpırdıyorlar
Bahar77777 Ebru_ebru yok şekerli herhangi birşey yemedim şimdi bir türk kahvesi içeyim diyorum yanınada çikolata yerim belki o zaman uyanır
Ebru_ebru Bahar77777 evet bir de öyle deneyin yedikten sonra sol kısmınıza uzanınca hareket eder inşallah korkmayın ☺️☺️🥰
Bahar77777 AnayimBenAna_ tamam aşkım denicem şimdi uyuyor muhtemelen ya bişey olsa bence sabaha karşıda hissetmezdim değilmi bide çok yoruldum bugün ev temizliği kahvaltı çamaşır as sonra katla derken anam ağladı ya şimdi kıçımı yere koydum ondanda belki olabilir dğeilmi
AnayimBenAna_ Bahar77777 olabilir evet bende güya işim yoktu kendime iş çıkardım dondurucumun çekmecelerini düzenledim temizledim. Yoruldum şimdi dinleniyorum kızımda küt küt vuruyor yatsana sen der gibi 😂
Bahar77777 AnayimBenAna_ ödödödöfööd yaa yerim maşallah benimkinin bir günü bir gününe tutmuyor bazen hiç durmuyo pıt pıt atıyo bazende hiçç ama hiç çıt yok napıyor bilmiyorum😅😅😅🤣
AnayimBenAna_ Bahar77777 biraz daha ilerlesin haftası hiç durmaz 🤭 benimki 28 haftalık içerde şenlik veriyor 😂
biranneninyolculugu Bahar77777 bu haftalarda bir hissedip bir hissetmemek normal diye okumuştum. Bende de aynı şekilde oluyor. Özellikle hareketliyken çok sessiz oluyor. Ne zaman uzanıyorum o zaman hareketleri başlıyor