User658383839 Kızlar yeğenim yanlışikla koluma vurdu da az birsey. aşılı kolum yanıyor 4 gün oluyor aşı olali ama biraz şişti gibi yanıyor aranız da böyle olan var mı acaba 🥲🥹 (İkinci aşım bu arada)
Asilzedemom User658383839 benim ilk aşim ikinci asimda 10 günü geçti acısı sitmasi falan oldu 3. Yu bebeğimi kaldiramadjm emzirmek için şimdi ikinci gelebiligim yine olucam 15 inde bende korka korka gdicem
ShutUp User658383839 ben ilk aşımı oldum öncekini olamadım elimizde yok denildiği için. İki gün falan oldu zaten ilk günün akşamı kolum şişti ve ateşlendim acillik oldum. Halen daha yanıyor ve ağrıyor :(
Rabia-T User658383839 Öncelikle geçmiş olsun. Maalesef tetenoz sonrası kol baya hassaslaşıyor. Benim ilk dozda inanılmaz kas ağrısı olmuştu 3 gün üstümden canımın acısına pijamamı çıkartamadım yani. Sizinde şimdi darbe alınca acıması çok normal. Belki bir haftayı bile bulur ama illaki geçer merak etmeyin. Siz kolunuzu fazla zorlamayın üstüne yatmayın ve ağır iş yapmayın
User658383839 Asilzedemom ya benim güzel gidiyordu aslında yegenimden darbe alınca işler değişti 🤦🏼♀️
User658383839 Asilzedemom teşekkür ederim normal de üstüne yatınca agrimiyordu ama bu saatten sonra ağrır kolumun nsanki ilk gün vurulmuşum gibi iğnenin yakması gibi ağrısı var🥹
User658383839 ShutUp geçmiş olsun 😥 gerçekten çok kötü benim 4 gün oldu aşıyı olalı çok güzel gidiyordu üstüne falan yatıyordum ama yeğenim sağ olsun 😅 o halletti
User658383839 Rabia-T teşekkür ederim. Evet valla kolum baştan aşağı sıcaklasti umarım geçer bir güne 🥲