Kızlar düzenli abla çağırmak istiyorum ama bünyem ve kontrolcülüğüm buna müsaade etmiyor. Şöyle ki geldiklerinde çok yoruluyorum. Ya içeri terliğiyle balkona bastığını görürüm, ya temiz bezi kirli yere sürer. Baştan söylüyorum genelde böyle yap şöyle yap diye ama bi bakıyorum temizleyeyim derken kirletiyor. hızlı hızlı yapıyorlar bişey diyemiyorum. Bu sefer gittiklerinde ben daha çok yorulmuş oluyorum biraz takıntılıyım daha dogrusu kontrolcüyüm diyeyim. Ama çagırmasam da camlara koltuklara elimi süresim gelmiyor çok yorucu geliyor hele de bu halimle. Bunun dışında toz alırken kapının üstünü bi sileyim dedim toz içinde. Yani neden çagırıyorum o zaman diyorum zaten kendim yapıyorum önemli olan elimin ulaşamadıgı yerleri yapmaları onu da yapmıyorlar demekki🤦🏻♀️
Düzenli yardımcı çagıranlar siz nasıl ilerliyorsunuz merak ediyorum. Neler yaptırıyorsunuz? Ya da çagırdıgınız kişi gerçekten temiz yapıyor mu yoksa yapmış gibi mi görünüyor?
Şuan son haftalarımdayım çagırsam mı kendim mi yapsam daha iyi diye düşünüp duruyorum gerçekten 🤦🏻♀️