Busraoztas canim hic üzülme insallah hemen toparlanıp çıkarsınız.
Bende 39+3te dogum yaptim enfeksiyon crp dediler, solunumundada problem vardı, dogum sırasında cigerleri suyu atamamış ve hızlı.nefes alip.veriyordu gogus kafesi inip kalkıyordu yavrumun. 1 hafta yattik hastanede ,sarılık ta cabası. Eve çıkınca biseyi yoktu, iyiki hastanede farkedildi diyorum. Sizde bir an önce sağlığınıza kavuşur evinize çıkarsınız insallah.