kızlar 18 haftalk gebeyim ağır grip oldum dün geçti şükür ama 1 haftadır ne tat ne koku hiç bişey yok geçmiyor deliricem 5 kilo verdim o önemli değil bebeğim sağlıklı olsun ama bu tat koku ne zaman yerine gelir ne yapmam gerekir çıldırıcam çok zor bişey