Brcnbysl oh çok sevindim kötü bir şey olmamasına Çok geçmiş olsun. Gönderiyi hızlı hızlı yazdığım için eksik yazmışım ekleyecektim aslında sonuna inşallah entrepion tarzı vs. bir şey değildir diye de çok şükür öyle değilmiş.
Çok geçmiş tekrardan, öperim kedişi çokça :)