2minnakannesi0 2.gebeligim hanımlar 34+2 olduk ilk gebeligim de hatırlamıyorum nasıl olduğunu bebeğin dönmesi gerekir miydi yada dönse nasıl anlarım aşağıya baskı mı yapar
Kze 2minnakannesi0 anlasiliyor vajinada baski hissediyorsunuz baya kafasini ve boyle arada idrar keseniz cok skisiyor tuvaletiniz olmadigi halde ben boyle anlamistm ebeye sanki ustune oturmus gibi idrar kesemin dedigimde basi asagida o baski yapiyor demisti
Smiley87 Ben ayaklarından anlamıştım döndüğünü ikisinde de 🥰 minik ayakları karnımın üstlerini teklemeye başlayınca anlamıştım 🥰 hele kızımın ayaklarını elimle hissederdim 😍
2minnakannesi0 Smiley87 öyle mi ya masallah 🥰 ben sanki yukarida hâlâ kafasını hissediyorum sert o zaman dönmedi sanırım
2minnakannesi0 Kze bugün böyle garip duygular hissediyorum da emin de olamadım o yüzden sormak istedim teşekkür ediyorum cevabınız için 🤍