RecebinEsrasi Kızlar meraba dün kontrole etimede gittim bugün sabah kan vermem ve şeker yüklemem yapılacaktı ama gidemiyorum bi sebepten dolayı başka gün gitsem sıkıntı olur mu 10 gün acık kalıyo hastane vizitleri diye biliyorum normal şartlarda bilgisi olan yazabilir mi???
Denizrabia RecebinEsrasi ben 10 gün içinde gittim tekrar ücret ödemedim sorduğumda da 10 gün geçerli dediler kontrol hakkınız ama yine randevu almak gerekiyor