Fundaaaa46 Yarın günüm doluyor tam 40 hafta oluyorum ama ne bir sancı nişan bisey yok yarın başlayıp doğum gerçekleşir mi yani çoğu kişi hep günler öncesi yalancı sancı vs yaşıyor ama bende olmadı bunları yaşamadan direkt olarak doğum olur mu
busravrc Fundaaaa46 herşeyi aynı gün yaşayıp doğuranda var sıkma canını egzersiz yap yormadan esneme hareketleri falan hakkında hayırlısı kolayı olsun🤲🏻
Berrinboz Fundaaaa46 benimde an itibari ile suan 40+0 dayiz ne sanci biliyorum ne yalanci sanci hic olmadi nasil bisey aceba direkt doguma mi gitcez aceba 😅 acilma da 2 cm onun disinda arada bi kasilma ve bicak batmasi gibi bi his oluyo genitale o kadar belden gelen bisey yok
ummcicek Fundaaaa46 ilk oğlumu 40+3 gibiydi sanırım doğurdum, son günler geçmiyor gibi Allah yardımcınız olsun, şimdi de 33 haftayım zaman geçmiyor sanki
Fundaaaa46 busravrc inşallah canım sagol senin postunu da görmüştüm Allah herkese kolay doğum nasip etsin 🥹🫶🏼
Ecrin_Su47 Fundaaaa46 doğuma üç gün önce baya baya sancı çektim ama o zaman pandemi dönemiydi bel fıtığım da vardı sancı vsrdi ama ne sancısı olduğunu anlamıyordum taki üçüncü gün gittim 3 4 cm acılmam varmış o gece de doğurdum çok şükür şuan kızım 4 yaşında 😇
Byrmm Berrinboz size gün verdi mi doktor. Hepimiz aynı gün suni alıp doğurucaz galiba bu bebeleri geleceği yok bunlarınn
Fundaaaa46 Berrinboz benim açılmama da bakmadı 😂 sadece suyuna baktı okey dedi o kdr açılmam var mı yokmu bilmiyorum
Byrmm Berrinboz yarın yatışım var canım inşallh suni verilicek açılmam hızlı olur diye dua ediyorum ikinci bebek olduğu için belki kısa sürer sancı süresi. 1cm vardı en son açıklık yalancı sancılar kasılmalar oluyo ama yarın ne olucak bilmiyorum. Hayırlısı artık kendimi cesaretlendiriyorum sürekli.
gkceeclkk Bugün bi arkadaşım 40.haftada açılma olmamış suni sanci vermisler yine olmamış sezeryana almışlar
Assenas ayseheyecanli bebek iri yada önden gidiyorsa kaka yapıp yeme ihtimaline karşın çok bekleyemiyorlar. Ben de 37+5 im, bebek 3 hafta kadar önden gidiyor. Dr normal istediğim için ayın 20 sine kadar bekleriz gelmezse 21 gibi alırız dedi 39+4 e denk geliyor o da.