PurpleRose evet tahlil verdim bir enfeksiyon yok çok şükür. Evet söylediğiniz her şeyi ben de yapıyorum. Bana da doktorum ağrıyı hissetme düzeyimin fazla olduğunu söyledi ama ikna olmadım. İnşallah her şey yolunda gider. Yarın tekrar doktora gideceğim 2 gündür çok fazla sancı ve kasılma olduğu için. İnşallah bi açılma veya kısalma olmamıştır.