Esrakalkanc ilk 6 7 saat falan sunı sancının etkısı olmadı sonrada cok yavas oldu etkısı acılmam cok yavas ılerledı ama Allah cok ıyı bır ebeye rast getırdı benı her zaman dua ederım ona toplam son bes saatim cok sancılı gectı acıkcası su an hamıleyım mesela korkularım cok var uc yıl geçti aradan ama normal dogum olsa yine yaparım cunku sonrası cok rahat geçti hıc yatmadım dıyebılırım