ilaymom Yaa evet bir anket açtım bir de buradan ayrıyetten isim önerileri almak istedim 😅 Teşekkür ederim bu arada katılımınız içinn🥰 Çevreden İlay ismi farklı gelenler beğenmeyenler oluyor insanın kafası karışıyor halbuki söylenişi de çok hoş kibar bence 😁 Kızımın adı Miray onunla da uyum sağlıyor aslında 😄 Bir de şey soracağım ilk defa anket açtım da, ankette üstüne basınca kaç oy olduğu gözüküyor ama kimlerin oy verdiğini de görebiliyor muyuz acaba bir bilginiz var mı? 🥰