Merbahaba kızlar bende bişey sormak istiyorum ama benimde 5. Haftam daha keseyi görmedik 3 kere kan verdim 270 860 ve 2400 cıktı kan degerim doktorum birdaha kan vermene gerek yok 17sinde gel keseyi görelim dedi benim sorum şu gündüzleri kadıklarım hafif batma oluyo geceleri adet olıcakmışım gibi agrım oluyo belim ve gögüslerim cok hafif agrıyo sizlerin nasıl acaba bu dönemde bi sıkıntı varmı yokmu bilemiyorum endişeleniyorum