Hanımlar merhaba💐 Nasip olursa inşallah bir kızım olacak ve isim konusunda kararsız kaldım. Gökçe ismini beğeniyorum şu anlık. Yanına İlay mı, Neva mı hangisi daha güzel olur sizce? Veya başka isimler de önerebilirsiniz. Fikir verirseniz çok mutlu olurum. Teşekkürler şimdiden🥰