NisaFerhat Sigortacı olarak bir uyarıda bulunmak isterim. Sizin poliçeniz Özel sağlık sigortası poliçesidir. Sgk dan işlem yaptırıp üzerindeki rakamı öder, faturayı alır sigorta şirketinizden ödediğiniz tutarı geri alırsınız. Direk poliçeden işlem yaptırdığınızda sgk kullanılmadığından ücreti daha yüksek gibi görünüyor. Siz sgk üzerindeki rakamı ödeyip sigorta şirketinizden bunu geri aldığınızda bu sigorta şirketinin işine gelen bir durum daha az ödeyecek çünkü. Ben de ilk doğumumda aynı şekilde yapmıştım. Ancak burada çok fazla kişinin öss değil tss poliçesi var. Yani tamamlayıcı sağlık sigortası olanlar bunu yapamaz. Mutlaka sgk ve sigorta şirketinizin anlaşmalı olduğu bir hastane hatta anlaşmaya dahil doktorda işlem yaptırmanız gerekiyor. Bu şekilde fatura alıp geri ödeme isterlerse sigorta şirketi bunu ödemez.