Merhaba Kızlar , Bende Kan uyuşmazlığı Var 28. Haftaya yarın giriyorum sormak istediğim şey şu , Randevu alıp gittiğim gün test vs iğnesini yapiyorlarmi yoksa önce test olup başka güne igneyimi atıyorlar ona göre randevu alacagimda bilgisi olan varmı,
Birde Bebeğin gelişimi 4 gün geriden geliyor bu 4 günü hesaplayarak mi gitmeliyim yoksa son adet tarihine bakarakmi 28 haftayı baz almaliyim