Beyzossssssssss aysegull01 Alset hamilelikte adet sancısı normal değil , bende hissediyordum rahimde kasılmalardan kaynaklı imiş , bol bol dinlenin doktora görünün
Ceydaaas1 Alset o haftadayken benimde boyke sancım vardı dra sordum oda normal çoğu kadın kaşık ve karın agrsyla öğrenir hamileliğini zaten dedi