Melissayda Kızlar bebeğinin bıngıldağı geç kapanan var mı? Kaç aylıkken kapandı? 13 ay 19 günlük bebeğim biraz fazla açık olduğunu söyledi doktorumuz d vitamini kullanımına devam ediyoruz.
TwinsAndBeren Melissayda 18. Ayda tamamen kapandı benim bebeğimin de fazla açıktı endişe etmeyin 18 aya kadar normal kabul ediliyor
GirlandBoy_Mom Melissayda benimki 1 yaşına giricek kapandı canım ama değişiyor tabi ama benim bildiğim d vitaminini kesiyor doktor
Melissayda @GirlandBoy_Mom yok canım devam edelim dedi doktorumuz kan tahlili verdik hormonları da normal geldi beyim cerrahisine yönlendirdi 3 boyutlu tomografi çektirdik o da gayet normal geldi 18 aya kadar normal dediler de ben endişe ettim birazcık 😰
GirlandBoy_Mom Melissayda benim görümcemin kızınının da kapanmamıştı vitamini kesmişti doktor ondan dedim canım endişe edilecek bişey değil 💓
Melissayda @GirlandBoy_Mom ne zaman kapandı kuşum bir sorun olmadı demii konuşmayı falan etkiliyor diyorlarda ondan endişe ettim aslında