seyma0661 Duruli55 zayıf hamile kaldıysanız almanız normal ama orta kilodaysa biraz fazla çünkü sonlara doğru daha çok yeniliyor bebek de büyüdüğü için enerjiniz azalıyor mecbur yiyorsunuz :( ben 68.5 ile hamile kaldım şuan 74.5-75 arasıyım 30.haftamızdayız
dygsss Duruli55 bende 3 kilo aldım 52 yim şuan 49 ile hamile kalmıştım ilk üç ay hiç almadım son zaman aldım heralde dikkat de etmiyorum açıkçası kilo alınır verilir bebeğim sağlıklı olsunda 17+3🙏🏼
iremmakk 54le hamile kaldım 22. Haftam 66 kiloyum 😁😁 Nasıl ne ara oldu anlamadım bile çokta yemiyorum halbuki, şimdilik bebek var diye dert etmiyorum
Duruli55 dygsss bebeklerimizin sağlıklı olması tek dileğimiz ama ben ilk gebeliğimde 23 kilo aldım çok zor vermiştim 56 ya kadar düştüm şimdi yine hamileyim ilk aylarda yine hızla alınca üzüldüm
Zahide-123 Bende 4 kilo aldım aman boşver neden üzülüyorsun zayıfsan hiç önemli değil ben zayıfım hiç aldığım belli bile değil bebek sağlıklı olsun da gerisi önemli değil 💝
Duruli55 Zahide-123 yüzüm Trabzon ekmeği gibi oldu ne bilim insanın özgüveni gidiyor ben takıntılıyım
Gcan2 Aynı haftada olup aynı kiloyu alan ben sabah bakiyorum göbek yok nerdeyse akşam koca bı göbek 😂😂
PlutonMerkez 49 ile hamile kaldım.60 kiloyum.hızlı kilo aldım.ikiz gebelikten mi,Ben mi abartım anlayamadım:) 24 haftalık daha