Milos Ben yumurtlama gunumu degerlendirdim 4 gunden beride karnimi sol kasigimda bi agri ve surekli gaz sancim var bu döllenme olabilir bi yani gebelik başlangıcı boyle olan var mi
Prensprenses Milos ben daha önceye dayanarak söyliyim bu değişiyor ama biraz psikolojikde şuan bende sen gibi hissediyorum 10 şubat adetim inşallah hamileyizdir 🙏
Milos Sinem21 2 hafta var ovulasyon günüm cumaydi 2 gun degerlendirdik pazartesiden beride gazim ve sol kasigim agriyor yuzustu bile yatamadim
Yaser27 Milos yumurtalamadan hemen sonra sanki tekrar yumurtalama döneminde gibi sancılar da vardı bende
Prensprenses Milos aynen canım kendim kadar seviniyorım birinden böyle haber alınca mutlu oluyor insan 🙏
Duygu_ Benim adet tarihim 9 şubat biraz akıntı bel ağrısı ve iğne batması gibi ağrı oluyo bazen kasığımda biranda yerimden oynatıyo 🙈 ovulasyon testi yaptım bu ay değerlendirdik önemli günleri bakalım🤷🏼♀️ vücudumu dinlemekten gına geldi her ay😂