Eylem canım endıse etme gebelıgın basında artar tsh hormonu eger artacaksa. Senın sonlara dogru bu degerdeyse önem teskıl etmez. Hamıle olmasam super bır deger hamıleyken 2.5 ıstıyor doktorlar ama sen yolun sonuna gelmıssın su saatten sonra ılac kullanman gereksız sag saglım al ınsallah kucagına 🙏🏻