Raflesya benim görüşüme gore aynı şeyleri yaşıyorum aslında geçen senekiyle, geç dollenmedir belki üstüne gormussundur diyorda, yoğun bir adet gördüm, kimyasal olsa betam düşerdi oda yok yukselmey başladı, tüpte görmeden birşey diyemem betanın yükselmesi lazım diyor onun içinde binlere gelmesi lazım diyor