Buse-t hamilelikte koter ile yakıyorlar ve genel de tekrar edilmiyor. Dr unuz bu konu da yardımcı olabilir aslında. Kişisel temizliğinizi jilet ile yapmayın kanayıp daha çok artmasına sebep olur. Bazen ise doğum sonrasına bırakılır, siğiller doğumdan sonra kendi kendine gerileyebilir. Şuan hamilelikten dolayı bağışıklık sistemi düşük olduğu için artma da olabilir. Stres yapmayın, tedavisi olan şeyler. Kendinizi kuru tutmaya çalışın.