Hulo2105 Dikkatinizi çekti mi, bilmiyorum. Benim deneyimim şöyle oldu; hamileliğimin 2. Trimesterı ile birlikte saçlarım hiç olmadığı kadar güçlü oldu. Doğumdan sonra da dediğiniz gibi birsüre öbek öbek döküldü. O dökülme duruyor. Ben de hamileyken dökülmeyen gitti dedim ve üzerinde durmadım normale dönünce.