Bayadır kullanıyorum sırılsıklamken bile kullandım yakmadı. Ama klasik bir saç düzleştiriciye göre daha gürültülü olması sebebiyle elim hala eski düzleştiricime gidiyor. Yakmıyor ama normal düzleştirici gibi, zarar vermediğine inanmıyorum açıkcası, ısıyla şekillendiriyor sonuçta..