Selam arkadaşlar dün sütçüden süt almıştım yoğurt yapmak için ve biraz arttı. Artan sütle de sütlaç yapıyım diyorum ama daha önce hiç denemedim. Yani hep bakkal sütüyle sütlaç yaptım. Çiğ sütten yaparken bir fark oluyor mu? Normal sütlaç yapar gibi yapayım mı yoksa sütü önden kaynatıp soğutup öyle mi yapayım bilemedim.. Aslında düşününce zaten sütlacı yaparken kaynayacak o yüzden önden kaynatmaya gerek yok diyorum ama hamile olunca insan ayrı bir çekiniyor işte.. Siz biliyor musunuz? Ne yapmam gerekiyor?