beyzabs Kızlar merhaba. Bugün regl olmam gerekiyordu ama daha gelen giden yok. Dün beta baktırdım 0,1 geldi. Regl geciktiginde gebelik varsa artar mı? Yoksa zaten olsaydı reglden öncede gözükür müydü? Bilen varsa yorum yapabilir mi🥺🥺
Parinas beyzabs bunu kimse bilemez ki. Belki adet olacaksın belki geç döllenme oldu. 1 gün gecikme çok bişey ifade etmiyor ama şöyle bi 3 4 gün olmazsanız bir test yapın bence çok umutlanmadan
Mucizeem__ beyzabs rica ederim canım ben 2 yıla yakındır o mucizeyi bekliyorum inşallah Rabbim bize nasip eder 💚
beyzabs Mucizeem__ inşallah en kısa zamanda nasip olur bizlere🙏🏻 doktora gittiniz mi 2 senedir olmamasının bir sebebi var mı ki
Deletedmom_984 Kesin yukselir diyemeyiz ya da yukselmez ama gec dollenmeyse zaten daha cikmaz canim regl olana kadar umut vardir Allah’tan umit kesilmez🤲🏻
beyzabs Deletedmom_984 ahh inşallah🙏🏻 normalde yumurtlama günümde akıntım olur ama uygulamaya göre olan tarihten bir hafta sonra akıntım oldu. Acaba geç döllenme olabilir mi bilmiyorum
beyzabs Parinas doktor eğer bu hafta olmazsan tekrar gel kanda bakalım dedi. Uygulamaya göre yumurtlama gözüken tarihten bir hafta sonra akıntım olmaya başladı. Acaba geç döllenme olmuş olabilir mi ihtimali geliyor benimde aklıma
Mucizeem__ beyzabs evt bende polikistikover var adetlerim düzensizdi şimdilik normale dönüyor bakalım
Deletedmom_984 beyzabs yarin yarindan sonra bekle yukarda arkadasin dedigi gibi eger adet olmazsan bi test daha yap canim benim adetimde kahverengi lekeyle basliyo mesela. İnsallah vardir insallahhh🤲🏻💕