Nilbebek27 Kızlar 36+4 vajinamda 45 dk dır aşırı bir baskı ağrı var birşey çıkacakmış gibi hissediyorum çok rahatsız ediyor doğum sancısı mı bu? Doktora gitmeli miyim normal mi bilmiyorum başına gelen oldu mu
Ebru1234 Nilbebek27 kasık ağrısı normal lakin sancı hissediyorsaniz ya da karında kasılma sertleşme sancidir
Nilbebek27 minikbebegim06 uzanıyorum yarım saattir hala aynı bugün temizlik yaptım çok eğilip kalktım ona yormak istiyorum ama aşırı ağrıyor karnım çok sert
Serap09 Nilbebek27 şiddetli kasık agrisi normal değil demisti dogum belirtisi olabilir acile gidin bebek kanala giriyor