m-i0 Arkadaşlar 13 haftalık hamileyim çok az pembe leke geldi ama dikkatli bakınca fark ettim o kadar az yani tehlikeli mi sizce
petronix m-i0 haftan küçük olsaydı yerleşme kanamasına yorardım ama değildir. Bence bir acile görün artarsa
LeylaAB m-i0 artarsa git daha dikkatli hareket et belki uzandın bir yere ulaşmak için ya da yoruldun su iç bol bol tekrar olursa acil yerine kendi doktoruna randevu bulabilirsen daha iyi olur