beyzaao 37+1 haftadayım. Sabah 8’ de bel ağrısıyla uyandım. Bahsettiğiniz şekilde regl olacakmış gibi kasık ve bacak içi ağrısı yaşıyorum. Süre tutuyorum bazen düzenli bazen değil 🥹 Sabahtan beri aşırı kafam karıştı hastaneye gitsem mi gitmesem mi diye düşünüyorum. Siz ne yaptınız, nasılsınız? 🥹