Merve_kucuk mervegulerktas Yaklaşık 4.5 yıldan sonra çok özlediğimi fark ettim 🫠17+1 günlük hamileyim 🤗
Yogurtlupilav mervegulerktas hamile olmama rağmen şimdiden özledim 😂 Özlüyoruz ki 2. Yi yapıyoruz annem 😄
Alvn3946 Kızım henüz 1buçuk yaşında fazla zaman geçmemesine rağmen özledim hamileliği ayıptır söylemesi bu ay çalışmalara başlıyacam😄
mervegulerktas Alvn3946 2 aylık bebeğim ben de özledim 🥲 2.bebis şimdilik bi dursun ama 😬 sizin de Allah gönlünüze göre versin sağlıkla,huzurla,mutlulukla 🥰
atlasinannesi231118 Yazmelegi_ büyük ihtimalle riskli geçenler hüç özlemiyor. İkinci hamileliğim bu da riskli. Hiiç özlemedim özlemeyeceğim 🥶
Selendonmez 31 haftalık hamileyim, çok şükür şimdiye kadar çok keyifli geçirdim. Şimdiden doğurunca özlerim hamileliği diye duygulanıyorum.
mervegulerktas Merve_kucuk hayırlı olsun 🩷yaş farkı da güzel çok tatlı 🥰 sağlıklı güzel bir doğum diliyorum 🫠
Yazmelegi_ atlasinannesi231118 geçmiş olsun neyiniz var 🌸 ben ikinciyi istiyorum ama yine riskli olcak diye korkuyorum
atlasinannesi231118 Yazmelegi_ ilkinde rahim ağzında çok kısalma oldu.22. Haftadan 34 e kadar sadece lavabo için kalktım. Kasılmalar sancılar. Bu ikinci rahim ağzı fena değil ama 3-4 gündür alt kısımda vajina gibi sanki ağrım var 27+5 im. Bakalım çarşamba randevum var sorun yoktur umarım. Sizin sıkıntınız neydi?
Yazmelegi_ atlasinannesi231118 bende de rahim ağzında kisalma vardi 21 den doğuma kadar yattım sürekli, kasılma felan çoktu bide bebege giden kan akışında sıkıntı vardı oksapar igne kullandım doğuma kadar bunlar beni korkutuyor 🥲 inşallah sıkıntı yoktur sizde de