belmanur Kızlar selam Biz bugün 31+2 deyiz karnım bi sertleşip bi çok yumuşak oluyor tüm gündür normal mi?
minikbebegim06 belmanur beraberinde ağrı oluyor mu bebek bir yerde toplanıyor mu öyleyse hastaneye gidin bir gösterin bazen sancı kaynaklı oluyor nst bağlıyorlar
anonimuye belmanur bende 31+1 im ayaktayken sert oluyor uzanınca cok olmuyor ama bebek toplanmıyor allahtan karında gerginlik ve sertlik oluyor
Zuhal_Y Gaz olabilir sanki bendede oluyordu yemeklerime cok az kimyon ekliyorum gazini alsin diye fazla sertlik olmuyor. Nst ye girdim sanci cikmadi . Ya bebek yer degistiriyor yada dedigim gibi gaz olabilir.